سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

Symot Draw SMS شنبه 86/4/9 ساعت 12:25 صبح

Symot Draw SMS

سلام دوستان . حالتون چطوره؟ امیدوارم همتون خوب باشید. یک نکته رو باید بگم اونم اینه که به خاطر اینکه سرم خیلی شلوغه یه مدت کمتر وبلاگ رو به روز می کنم و فقط نرم افزارهای کاربردی و خیلی عالی رو تو وبلاگ می زارم.

این دومین نرم افزار از شرکت  Symot‌است که امکان ارسال Picture Message رو در گوشی های جدید نوکیا فراهم کرده. با استفاده از این نرم افزار که مکمل نرم افزار قبلی این شرکت (قبلاً معرفی شده) است می تونید خودتون در گوشی اس ام اس طراحی کنید. به طوری که امکان استفاده از یک سری شکل آماده و امکان نوشتن با فونت های مختلف رو دارید. نرم افزار کم حجم و کاربردی است.

دانلود

حجم : 50 کیلوبایت


نوشته شده توسط: علی دادار

Power MP3 2.41 شنبه 86/4/9 ساعت 12:25 صبح

Power MP3 2.41

اینم نسخه جدید این نرم افزار که قبلاً‌ معرفی شده . در این نسخه که به طور پیش فرض پوسته ی نرم افزارWinamp‌ روش نصبه یک سری اشکالات نسخه قبلی بر طرف شده و تغییر چندانی نکرده است. 

کد رجیستر : 255

دانلود

حجم : 400 کیلوبایت


نوشته شده توسط: علی دادار

Quick Mark شنبه 86/4/9 ساعت 12:25 صبح

Quick Mark

این هم نرم افزار خوندن بار کدهای مخصوص که خیلی نرم افزار جالبیه. با استفاده از این نرم افزار می تونید یک سری بار کدهای مخصوص رو بخونید . حتماً داخل گوشی های نوکیا(زیر باطری) یک بار کد مخصوص رو دیدید.(مانند نمونه زیر)      

                           

 این نرم افزار می تونه این نوع بارکدها رو بخونه. پس از دانلود نرم افزار و نصب اون کافیه کادر قرمز داخل نرم افزار رو روی بار کد تنظیم کنید تا اون رو بخونه.

حالا چطوری بار کد بسازیم؟

به راحتی و با استفاده از لینک زیر می تونید بار کدهای خود رو بسازید به طوری که پس از وارد شدن به سایت مربوطه کافیه نوع متن خود و اندازه ی بار کد را تعیین کنید. بعد متن مورد نظر خود رو بنویسید و بر روی  Generate‌کلیک کنید. پس از چند ثانیه در قسمت سمت چپ صفحه بار کد ایجاد شده قابل مشاهده است . که شما می تونید مستقیماً از روی کامپیوتر اون رو بخونید یا اینکه این بار کد رو پرینت بگیرید و از روی کاغذ بار کد مربوطه رو بخونید.

امیدوارم آموزش تلگرافیه من کاربرد داشته باشه!

اگر مشکلی داشتید مطرح کنید!

لینک سایت (برای ساختن بار کد)

دانلود

حجم : 200 کیلوبایت 


نوشته شده توسط: علی دادار

N-SMS شنبه 86/4/9 ساعت 12:25 صبح

N-SMS

سلام بازم با یک سری برنامه باحال در خدمتتون هستم.

یک سری نکته رو باز یادآوری می کنم و بعد میرم سراغ نرم افزار ها

1-      لینک های صفحات اخیر خراب شدن که شما می تونید همه لینک های سالم رو در یک فایل HTML که در یکی از پست ها قرار دادم و در لینکستان وبلاگ هم هست پیدا کنید.

2-      به سایت "اینترنت بدون تحریم " حتماً سر بزنید و نظرتون رو در مورد این سایت در اینجا قرار بدید.

3-      از این پس هر هفته وبلاگ رو با جدیدترین نرم افزار ها و بازی ها به روز می کنم پس حتماً هفته ای یک بار به اینجا سر بزنید (البته اگر ما رو قابل می دونید)

4-      یک وب سرور عالی برای فایل هام پیدا کردم که فکر نمی کنم دیگه با مشکل پهنای باند یا خرابی لینک ها مواجه بشیم.

5-      دوستانی که مایل به تبادل لینک هستن در قسمت نظرات اعلام کنند.

اولین نرم افزار این هفته یک نرم افزار کاربردیه با استفاده از این نرم افزار شما می تونید اس ام اس تقلبی (Fake SMS) – اس ام اس زمان بندی شده و اس ام اس حفاظت شده ایجاد کنید.

اس ام اس تقلبی اس ام اس ایه که شما اون رو با یک شماره دلخواه می سازید و این اس ام اس به Inbox شما میره!

با اس ام اس زمان بندی شده شما می تونید تاریخ اس ام اس و ساعت ارسال اون در آینده رو تعیین کنید و این نرم افزار به طور اتوماتیک اون رو براتون ارسال می کنه.

امیدوارم از این نرم افزار لذت ببرید.

دانلود

سازگار با : گوشی های سری 60 نوکیا

حجم : 250 کیلوبایت


نوشته شده توسط: علی دادار

Penalty Shoot Out 3d جمعه 86/4/8 ساعت 3:59 عصر
زدن پنالتی در عین حساسیتی که دارد کار بسیار جذابی است که باعث می شود همه داوطلب این کار باشند ولی شاید پنالتی زدن در گوشی موبایل(!) را تابحال تجربه نکرده باشید و برای شما جذابیت خاص خودش را داشته باشد این بار برایتان بازی Penalty ShootOut 3d را آماده کردم که به شما امکان پنالتی زدن در یک محیط سه بعدی را می دهد این بازی دارای گرافیک فوق العاده است که با فرمت جاوا تهیه شده است که میتواند بر روی گوشی های متعددی اجرا شود

---->>دانلود <<----

 

 

برای اولین بار از :


نوشته شده توسط: علی دادار

<      1   2   3      >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]