سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه

عکسهای کارتون های دوران بچگی..........
نمونه ها:
 
Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com Free Image Hosting at allyoucanupload.com
 
شامل ?? عکس از کارتون های:
آقای سکسه
بچه های مدرسه ی والت
بامز
بارباپاپا
بل و سباستین
بلفی و لیلی بیت
خانواده ی دکتر ارنست
چوبین
دژ فصایی
دوقلو های افسانه ای
دور دنیا در ?? روز
دروپی
فردی
فوتبالیستها
گوریل انگوری
گوش مروارید
هاکرل بری فین
هاچ
حنا
جک و جیل
خاله ریزه
للک و بلک
لوسیمیل
مرکوپولو
میتی کومون
مورچه خوار
مدرسه ی موشها
مسافر کوچولو
پلنگ صورتی
و....................
 
دانلود در ادامه ی مطلب..........
 

نوشته شده توسط: علی دادار

چت باکس بهی 69 جمعه 86/4/8 ساعت 4:38 عصر
من بهرنگ هستم
 


نوشته شده توسط: علی دادار

بازی برای سری 60 جمعه 86/4/8 ساعت 4:11 عصر
بازی سه بعدی Brothers In Arms که بسیار زیباست

حجم : 1.3MB
دانلود از اینجا

بازی زیبای بسکتبال
حجم :553KB
دانلود از اینجا

نوشته شده توسط: علی دادار

«لینک نوشت هایی در مورد CMS» یا «....!» ! : قسمت اول

CMS اصولا چی هست؟

CMS مخفف Content Management System به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد. این برنامه ها برای مدیریت راحت تر وبسایت ها، فروشگاه های مجازی و وبلاگ ها به کار می روند. بدون کمک این سیستم های مدیریتی مجبور خواهید بود برای هر بار به روز کردن (آپدیت) وبلاگ خود یک بار در قالب و کدهای آن تغییراتی را ایجاد کنید و این کار قطعا با دردسر فراوانی همراه خواهد بود. اما به کمک سیستم های مدیریت محتوا می توانید به راحتی وبلاگ و وبسایت خود را به روز کنید بدون اینکه در کارهای فنی، برنامه نویسی و طراحی سایت تخصص داشته باشد.

انواع سیستم های مدیریت محتوا:

سیستم های مدیریت محتوا به طور کلی به 5 شاخه اصلی تقسیم می شوند.

1- پورتال: پورتال یا CMS به سیستم مدیریت محتوایی گفته می شود که برای مدیریت تمام بخش های یک سایت اعم از اخبار، انجمن، گالری تصاویر، مقالات و... به کار می رود. مانند زوپس، مامبو، پی.اچ.پی. نیوک و... (توضیحات بیشتر در ادامه مقاله)

2- بلاگ: دسته از سیستم های مدیریت محتوا فقط برای به مدیریت وبلاگ ها به کار می روند. مانند موویبل تایپ، وردپرس و... (توضیحات بیشتر در ادامه مقاله)

3- تجارت الکترونیک: e-Commerce ها سیستم های مدیریت محتوایی هستند که برای مدیریت فروشگاه های مجازی کاربرد دارند. مانند زن کارت، osCommerce و phpShop. به دلیل نداشتن اطلاعات کافی به همین توضیحات بسنده می کنم.

4- ویکی: Wiki ها دسته ای از سیستم های مدیریت محتوا هستند که برای مدیریت گروهی سایت ها به کار می روند. ویکی پدیا معروف ترین سایت به این سبک است که بیش از چندین میلیون مقاله توسط اعضا در آن به نگارش در آمده است. (توضیحات بیشتر در ادامه مقاله)

5- مدیریت تخصصی: دسته از سیستم های مدیریت محتوا فقط برای مدیریت انجمن (نظیر php BB و vBulletin) و یا مدیریت گالری تصاویر به کار می روند. به دلیل قدرتمند نبودن این سیستم ها و کاربرد محدود آنها نیازی به توضیحات بیشتر نمی بینم.

... ادامه دارد. در مقاله بعد به مقایسه چند سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وبسایت، معرفی کوتاهی از سیستم های مدیریت وبلاگ و ویکی ها و نیز معرفی سایت هایی در مورد سیستم های مدیریت محتوا می پردازیم.


نوشته شده توسط: علی دادار

بازی جمعه 86/4/8 ساعت 4:7 عصر
چی باید بگم؟ تیمی که می تونست راحت مکزیک رو ببره یک دفعه عقب می کشه. باید به مربی فحش داد یا به بازیکن؟ خدا ما را به راه راست هدایت کند! همیشه همین طوری بودیم! تا یک گل می زدیم می کشیدیم عقب...

نوشته شده توسط: علی دادار

<      1   2   3   4   5   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

modir
[عناوین آرشیوشده]